En blog hvor jeg vil vise de ting jeg sysler med ud over mine kort ..

tirsdag den 2. februar 2016

Crazy Bird med 6 fugle.

Jeg var på et kursus i lørdags, hvor vi primært skulle arbejde med fuglene.
Der var noget helt nyt materiale og det skulle jeg selvfølgelig afprøve. Og hold da op hvor var det lækkert at bruge, i forhold til sværte som jeg plejer. Desuden er det meget klart i farverne.
Fuglene havde jeg lavet på forhånd, så jeg arbejdede med baggrundene til mit billede.
Jeg fik også afprøvet nye stempler, og nu er nogle af stemplerne og det spray jeg brugte til baggrundene landet her på adr. også, for jeg måtte bare afprøve det meget mere.
Baggrundene fik et lag mist inden jeg satte fuglene på, så det skinner lidt, men på den fine måde.
Jeg fik også lavet et tags og det kan ses på min anden blog :D


2 kommentarer: