En blog hvor jeg vil vise de ting jeg sysler med ud over mine kort ..

torsdag den 15. marts 2018

Fuglehus

Jeg er ikke så god til at få lagt noget ind på denne blog, så nu må jeg vist hellere får det gjort ;-)

Flere har været til convention i weekenden, jeg var dog ikke med. Men der lavede de bl.a. fuglehuse.
Det ville jeg så prøve også, og mit er endt med at se sådan ud. Det er faktisk større end man umiddelbart tror, da jeg har forsøgt med andet mål, end de har brugt til convention.

Jeg har lavet det, så det er i to lag, med skumpuder imellem. Både for at gøre det stærkere, men også for at få lidt dybte i det.

Kartonen er fra Piatek - Cute & Co.
På begge sider har jeg brugt paste - på forsiden sammen med stencil så jeg fik et murstensmønster. På bagsiden har jeg bare smurt paste ind, hvor jeg synes det skulle være.
Efterfølgende har jeg sværtet med distress ink nogle af stederne.

Taget er guld embosset, igen for at gøre det stærkere og så har jeg sat guldsnor op igennem taget, for at huset kan hænge.

Den lille fugl er lavet af stengips og efterfølgende fået lidt voks, for at give lidt spil.

Grenene er skåret med die fra Sue Wilson og den anden er en Kina die.
Blonder er fra kassen og blomster fra WO.





2 kommentarer:

  1. Dit fuglehus er rigtig fint, håber jeg også kan komme i gang med dem 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak....du skulle næsten prøve, for det er så hyggeligt :D

      Slet