En blog hvor jeg vil vise de ting jeg sysler med ud over mine kort ..

lørdag den 25. maj 2019

Ur med mixed media

Jeg har lavet dette ur til en kammerat, og skal også have lavet et til mig selv.
Uret her, er bevidst lavet, så der ikke er så meget pynt på, dog skulle der noget på.
Farver osv. har han selv bestemt :D

Det har været rigtig sjovt at lave, men hold op et svineri, når farverne løber ned af uret - og fingrene. Og det er altså ikke lige til at vaske af med det samme ;-)

Farverne jeg har brugt er Lindy's Magical Shakers og jeg har brugt to forskellige farver. Inden jeg kom farverne på, havde jeg kommet sort gesso på det hele, både udvendig og indvendig. Jeg havde taget bagstykket af inden, og det var det første der blev lavet færdigt, for jeg gik ud fra pynten på bagstykket, og så de ønskede farver :D
Da det hele havde fået de farver jeg ville have frem, kom jeg rose gold vax på lidt hist og pist. Også på pynten der er på bagstykket indvendigt.

Der er flere ting på, som er lavet i stengips.

Hvis du vil vide mere, så skriv og spørg mig, for det er nemmere :D

Die og stempler er fra Heartfelt Creations (blomsterne).
Drengen med hunden er fra Tim Holtz.
Selve uret er fra Prima Marketing.





2 kommentarer:

  1. waue super flot..heh heh du skulle bruge handsker når du sviner..det gør jeg og er nemmere.

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at få det og se det irl...Tak Trold

    SvarSlet